2010. november 8., hétfő

Elvesztettünk egy szerepjátékost...

Műveit ismerhetjük a MAGUS szerepjátékból. Az első öt évben ö volt a játék fő grafikusa és annak a kb tucatnyi lelkes ifjúnak is a tagja volt, akik egyáltalán kitalálták a mára már hányatott sorsú , de a egyetlen még megjelenő szerepjátékot(bizony már más nincs se magyar se külföldi).
1996-tól pedig az egy fél dekádot megélt és igen színvonalas Codex szerepjáték grafikusa volt valamint a játék novellás köteteibe is irt. Gamer vonatkozásban 1998-tol dolgozott Számítógépes játékok grafikusaként munkáit olyan játékokból ismerhetjük mint a Codename: Panzers, Rush For Berlin, JAWS Unleashed,Airport Tycoon III,Ecco: Defender of the Future.

Legszebb üzenetek az http://rpg.hu/iras/mutat.php?cid=5887 oldaláról:
Számomra felfoghatatlan s elfogadhatatlan a távozása, de én aligha számítok ilyen szempontból...

Őszinte részvétem a családjának, erőt és kitartást kívánok Nekik!!

Jó utat Mester!

2010-11-07 23:47
Elso generacios szerepjatekoskent melyen megerint a halala. Nyugodj Bekeben Csaba!

2010-11-07 17:32
Nem ismertem, nem tudtam róla, mivel az igazi szerepjátékokhoz még nem volt nagy szerencsém. De szomorú...
Részvétem a családnak és mindenkinek. *meghajol*

2010-11-02 14:26
Annak idején még ezer évvel ezelőtt az első Rúna-GURU Táborban találkoztam Max személyével legelőször. Mivel régen szerettem is rajzolni és sokat is rajzolgattam, az ott indított "tanfolyamra" jelentkeztem. Max-nek is ott hozták a tudomására, hogy vezetni fogja
Akkor még nem volt minden lerajzolva, megalkotva a M* -ban teljesen, az amulettek egy része is csak utána került a Rúna Magazin lapjaira. Ott összebarátkoztam vele és a feleségével, majd ez a barátság kitartott az után is, hogy megalakult a Nítor és kiadták a Codex-et. Az utóbbi években azonban sajnos elsodródtunk egymás mellől, nekem is sok gondom volt, nekik is volt válság az életükben. Néhányszor beszéltünk arról, hogy le kellene ülni teázni, de úgy tűnik, ez már így marad.
Sajnálom. Sajnálom hogy így történt.

Ma van Halottak Napja. Újabb név A Listán, akiért a gyertya lángja fényét adja a szobában.

Ramszesz cica mostmár a lábadhoz dörgölődzik, és egyszer még leülünk és megisszuk azt a teát...





Szomorú szívvel tudatjuk mindazokkal, akik ismerték és szerették, Zsilvölgyi Csaba, Max 2010. szeptember 27-én, életének 44. évében tragikus hirtelenséggel örökre itt hagyott bennünket. Hamvasztás utáni búcsúztatója 2010. november 8-án 9:30-kor a Pünkösdfürdői Boldog Özséb katolikus templomban (1039 Budapest, Lékai bíboros tér 8-10.) lesz. Drága halottunk hamvait ezt követően az Óbudai temetőben 11 órakor helyezzük végső nyugalomra.
2010-10-09 13:21
Basszus. Ez most elszomorított. Ismerkedésemet anno a szerepjátékokkal az ő grafikái jelentették. Biztos jó fickó lehetett élőben (bár csak most látok először róla fényképet). Sose találkoztunk és ez már így is marad, sajnos. Nyugodj békében!

2010-10-08 09:47
Az első codex táborban(úr isten mekkora élmény volt!) fantasy számháborúztunk. Ő valamiféle Démon volt talán. És iszonyatosan megkergettem, hatalmasat futottunk, mindkettőnk bele lógott a fáradtságtól. Biztos távolságban(nem tudtam leolvasni) álltunk meg egymástól, lihegve, zihálva. Mikor vége lett a játéknak, mindketten gratuláltunk egymásnak, hogy mennyire tud futni.
Bár sokat forgattam a MAGUS-t, valamiért a Codexes munkái hagytak bennem mélyebb nyomot.

Nyugodjék békében.

2010-10-05 20:05
Őszinte részvétem! Sokat vesztettünk Veled!

2010-10-05 10:18
Az igazán nagy művészek mindig korán búcsúznak el...

2010-10-04 13:09


Nekem egyet jelentett a Mágussal. Gyerekkorom fantázivilágával. Örök tisztelet.

2010-10-03 22:29
Képtelen vagyok elhinni, elfogadni!

2010-10-02 18:47
Köszönöm az első "nagy zöld" minden fantáziakeltő illusztrációját!
Kiradírozhatatlan emlékekkel ajándékoztál meg rengeteg embert!
Nyugodj békében!

2010-10-02 11:04
Nagyon-nagyon régen, még az első Nagy Zöld idején... szóval, részben, azt hiszem, az ő rajzai miatt is kezdtem el játszani... nekem valahogy az volt Ynev...

Legyen neki könnyű a föld!

2010-10-01 20:23
Most tudtam meg teljesen vélelenül, nem is akarták nekem elmondani. Számomra minden, ami fantasy art az egyenlő Max-el. Döbbenet, hogy pont a hét elején néztem a tanfolyamának a kirását, mert terveztem, hogy végre belevágok...
Nagyon nagy valakit vesztettünk el...
Jó utat Max, nyugodj békében. Jó ijászkodást odafent!

2010-10-01 15:56
Jo utat Max, rendben van igy is, Te mar tudod. Ha nem voltal eleg ugyes ugyis jossz meg vissza Nagyon jo, hogy ez a leszuletesed annyi mindent hagyott hatra!

--
Hirtelen tamadt ur, azt meg kell hagyni, talan ket-harom alkalommal tapasztaltam hasonlot pusztan munkassagan keresztul ismert es tisztelt ember irant.

2010-10-01 15:31


A nagy bőgés megvolt. Úgyhogy most én is hagyok egy "Nyugodj békében" üzenetet. Váááá... T.T újabb! Pedig csak a munkáit ismertem.

2010-10-01 10:41
Részvétem a családnak!

Nyugodj békében!

2010-09-30 23:02
Ez nagyon váratlanul ért most engem...
Csak a düh és a keserűség ide nem illő szavai jutnak eszembe.
Ezért nem is írok mást:
Nyugodj békében Max!

2010-09-30 22:54
Hiányozni fognak a munkái. R.I.P.

2010-09-30 20:33
RIP
Fakóbb lesz a fantasy világ...
Jó utat, Max.

2010-09-30 17:11


Nem is olyan régen beszéltem vele telefonon... hihetetlen, hogy utoljára Nem is tudok mit írni, teljesen ledöbbentem.
Nyugodj békében!

2010-09-30 15:44
Ezt nem hiszem el. Mindig olvastam a kommentjeit az art-on.
Tanulságosak voltak,némi kis élccel. Ma is feljöttem hogy olvassak a képek alatt valami jót tőle,aztán puff. Teljesen ledöbbentem,azt hittem félreolvastam, ezért vagy 3x kezdem neki a címnek. :-( És tényleg igaz. Döbbenet.
Nekem a fantasy art=Max csőtollas rajzai. Lásd: 1.Zöldkönyv és bestiárium. Noha már vagy 10 éve nem játszok,de a mai napig csodálattal tekintek a bestiáriumos sötét elf illusztrációra. Rendkívül hatásosak az alkotásai!
A nagybetűs MŰVÉSZ ment el tőlünk.
Szomorú,szomorú nap ez.
Ez pont ugyanaz az értetlen döbbenet mint mikor szegény Knézy Jenő,meg Hofi Géza ment el tőlünk.
Nyugodj békében Max! Bárhol is vagy rajzolj sok szépet ott is!

2010-09-30 15:02
Nem akarom elhinni...
Nyugodj békében!

2010-09-30 15:02
Jó Utat!
Találkozunk legközelebb. . .
Addig is jó szívvel emlékezem rád.

Nincsenek megjegyzések: